I.Boice | Iranian Boice Community


بعد از چند وقت با یه ترجمه دیه درخدمتتون هستم.

اینبار سراغ کنسرت 2011 یوکاهاما و اجرای زیبای آهنگ Try Again,Smile Again رفتم.

در توضیح این آهنگ فقط میتونم بگم, وقتی یونگ هوا داشته ترانه این آهنگ رو مینوشته,داشته به روزای سختی که برای رسیدن به استیج های بزرگ گذرونده فکر میکرده!!!!

لینک دانلود ویدیو:

حجم:18MB

 

 

 

لینک دانلود زیرنویس فارسی:


نظرات شما عزیزان:

Nikoo
ساعت16:40---30 مهر 1393
فوق العاده بود
ممنون
پاسخ:خواهش میکنم


پوران
ساعت22:54---29 مهر 1393
خخخخ همه مثل من فکر کردن کار خوده محمدرضاس که به سوال هاش جواب نده
پاسخ:نه بابا مگه دست خودشه.......دو روزی که انجمن بسته بود از اون سر اضافه میکنیم ^_^


houra
ساعت23:32---28 مهر 1393
خيلي قشنگ بود ممنون
پاسخ:خواهش میکنم


fatima
ساعت17:06---27 مهر 1393
kheili ghashang bud mamnoon
esme ahange web chie az koja mitunam download konam
پاسخ:خواهش میکنم,آهنگ MonDay از سینگل Lady.متاسفانه تو آرشیو وب نیست!!!!


سولان
ساعت15:46---27 مهر 1393
سلام اقا هادی باز چه خراب کاری کردین تو تالار؟
شوخی کردم اما زودتر درستش کنید لطفا همه گیج شدن چرا نمیاد بالا...
رسید به صندلی محمد رضا گفتیم خودش غیب میشه نه اینکه وبو غیب کنه!!!!!!!!!!!!!!
یه عمومی هم اعلام کنید تالارو ترکوندین که بقیه فک نکن ایراد از مرورگر هاوخودشونه...
پاسخ:به خدا هیچی!!!یه مشکلی کوچیک پیش اومده که حلش در دست قضا و قدره!!!!ایشالا درست میشه!خخخخ شانسه دیگه!چشم الام میکنیم


شین وو
ساعت12:46---27 مهر 1393
یه چیزی بپرسم ؟؟؟
این آقا محمد حالا که نوبت خودش شد زد تالار رو تعطیل کرد؟؟ خخخخ
چرا تالار باز نمیشه ؟ بابا حوصله امون سر رفت شما هارو نبینید بیکار نیستید ما بیچاره ها که بیکاریم چه گناهی کردیم خخخخ
ممنون داداش
پاسخ:نه والا یه مشکل پیش اومده که در دست بررسیه! خخخخ چشم هر چه زودتر ردیفش میکنیم. خواهش ^_^


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: شنبه 26 مهر 1393برچسب:زیرنویس فارسی ویدیو های CNBLUE, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com